3 Eylül 2009 Perşembe

Konuk yazar MuSe sizlerle..



Muse nickli yazarımızda benim hesabım üstünden arasıra bazıbazı yazılarını paylaşacak halihuzurda ilk yazısı aşağıdadır buyrun;

Sevgili Radoslawmajdan okuyucuları,


Hepinizi selamlıyorum, öncelikle çok büyük baskılar altında tarafsız olarak yazmaya gayret edeceğimi belirterek yazıma giriş yapmak istiyorum. Ben burada tarafsız olarak bir iddamı gündeme getirmek istiyorum, katılan olur-olmaz ama çoğunluğun benim gibi tarafsız olarak olayı ele alması durumunda bu iddiam konusunda beni destekleyeceklerine inanıyorum.


Ben toplumsal-ekonomik gelişmelerin, güncel olup üzerinde yazılır çizilir olmadan önce sıradan vatandaş tarafından da tespit edilebileceğine inanıyorum. Tabiki bunu yapabilmek için tarafsız olup üzerinizdeki bütün formaları (kırmızı-sarı-lacivert vb.) gibi çıkartmanız gerekiyor. Bu kimileri için zor olabilir ama bunun da yüntemleri var (ayrı bir yazı konusu-daha sonra çok israr edilirse israrlara dayanamayıp bu kunuda da naçizane tarafsız görüşlerimi siz değerli Radoslawmajdan takipçileri ile paylaşabilirim).


Neyse gelelim güncelimize, evet geliyor, geldi, hazır mısınız? tamam o zaman;


Yeri geldiğinde Beşiktaş taraftarı en tarafsız davranabilen taraftar gurubudur. Hatta bazen tarafsız olabilecekken diğer takım taraftarlarının tarafsız yorumlar yapamamaları yüzünden beşiktaş taraftarı da zorunlu olarak taraf olmaya itilmektedir. Buna rağmen gene de yakın çevremize baktığımızda bu iddamın kanıtlarına rastlamamız çok zor olmayacaktır.


Burada denilebilir ki taraf olmak yanlış bir şey midir? Hayır, kesinlikle, hatta her konuda taraf olunmalı, bu bizim toplumun en çaresiz kaldığı kunulardan biridir. Faket doğru tespitler yapabilmek için taraf olduğunuz şeyin taraftarlığından sıyrılıp bağımsız olarak olayları, hakemleri ve diğer şeyleri değerlendirmek gerekiyor.


Saygılarımla,

MuSe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder