8 Kasım 2009 Pazar

bizimkisi bi "platonik" hesaabı...


1 Temmuz 2009 haberi: "Konyasporlu başaralı file bekçisi Oğuzhan Bahadır, İstanbul Büyükşehir Belediyespor ile anlaştı." (başaralı yazıyodu aynen aldım.)

a dostlar ne alaka diyeceksiniz, anlatayım. "anlatmama izin verin." (bu güzide türk filmi repliği için ünlü rejisör danyal topatan' a selam ederim.) işyerinde bir arkadaşım mevcut. hani lisede hocadan zilyonca kez duymuşsunuzdur, "herkes kendi kağıdına baksın" hesaabı. hep kendi kağıdına bakan, kendi halinde ama bi yandan afacan bi arkadaşım. (kendisi okuyacak diye bu kadar niye kastım, niye onu okuyucuya bu kadar tanıttım bilmiyorum) lafın özü, kendisinin bir aile tanıdığı olduğunu öğrendiğimiz bi ablası var. abla dediysem 2-3 yaş büyük diyor kendisi, yaş farkı olmasa annesine istetecek o derece. biblo tanımı yapılıyor arkadaşımız tarafından. gel gör ki bir kısmet çıkıyor kendisine. kısmet, kızı kapıyor. neyse düğüne gidilecek, annesi diyor "hadi kalk hazırlan düğüne gidelim" hesaabı. (bu yazı boyunca andım olsun bi daha hesaabı yazmıcam.) arkadaşım şakayla karışık "beni acımla başbaşa bırakın" diyor annesine. bi "platonikski" muhabbeti de böylece bitiyor sevgili serayseverler.

ha diyeceksiniz bu ne skimsonik hikayedir? anlatayım. "anlatmama izin verin." kızın evlendiği oğlan oğuzhan bahadır. zannımca ankaragücü'nde oynarkene evleniyor. bizim arkadaşın nası bi ahını aldıysa 2008-2009 yılının süper ligde en çok gol yiyen kalecisi oldu. bu sene de bursaspor - istanbul bb spor maçında 6 gol yedi. arkadaşım içten içe gülmekte, benim bir kaleci blogunda yazdığımı öğreneli beri bu hikayeyi yazmamı istemekte. kendisini kırmıyor, burdan selam ediyoruz.

dipnot cannot: hikayedeki isimler tamamen hayal ürünü değildir. hatta hiç değildir. niyetimiz kimseyi kırmak değildir. şurdakini buraya koymak değildir. arada bir zülfiyare dokunduk. tam yerine rast geldi, manzara koyduk. "allah herkesi sahibine bağışlasın, bi lafımız yoktur" hesaabı. (layn!! bak gene!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder